۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

آماده باش کامل!

سایت بالاترین نسبت به دستگیری موسوی هشدار داد

یکشنبه ۲۲ آذرماه ۱۳۸۸ , 2009 Dec 13 |  نظر 0

 

سایت اجتماعی بالاترین در اطلاعیه ای که در صفحه نخست این وب سایت به نمایش در آمده است اعلام کرد بر اساس گزارشهای رسیده به بالاترین احتمال دستگیری میرحسین موسوی در چند ساعت آینده وجود دارد. 

 

در این اطلاعیه افزوده شده است: "در صورت چنین اتفاقی اخبار بیشتر و راهکارهای پیشنهادی برای مقابله از بالاترین به اطلاع شما خواهد رسید."

 

هموطنان عزیز!
برپایه خبرهای بسیار موثق شامگاه امروز شنبه ؛ در پی نشست سه ساعته در بیت رهبر رژیم با حضور سران کودتا از جمله
سردار وحید سردار جعفری سرلشگر فیروزآبادی شیخ حسین طائب اصغر حجازی مجتبی خامنه ای غلامعلی حدادعادل سردار احمدی مفدم حیدر مصلحی سردار محمدرضا نقدی در حضور سید علی خامنه ای و رئیس دفترش محمدی گلپایگانی در حالیکه اکثریت حاضران خواستار دستگیری مهندس موسوی و حجت الاسلام مهدی کروبی و سید محمد خاتمی شده و نیز به تحت نظر قرار دادن هاشمی رفسنجانی نظر دادند خامنه ای دادن نظر نهائی خود را موکول به فردا کرد با اینهمه به گفته یک منبع بسیار مورد اعتماد احتمال دارد که سران کودتا امشب دست به یک سلسله اقدامات حاد از جمله دستگیری تعدادی از چهره های مبارز بزنند.لحظات حساسی را میگذرانیم ...باید با هشیاری توطئه کودتاچیان را خنثی کنیم. هر خبر تازه ای شد شما را در جریان خواهم گذاشت. لندن ساعت
۹ شامگاه شنبه نیم ساعت پس از نیمه شب در خانه پدری .

علی رضا نوری زاده

December 12, 2009 09:47 PM

سایت مهندس موسوی هشدار داد: مردم هوشیار باشند اتفاقی در پیش است

در پی اجرای سناریوی از پیش طراحی‌شده حرمت‌شکنی نسبت به امام(راحل) و نسبت دادن آن به دانشجویان، از دیروز رسانه‌های رسمی تبلیغات حجیم و هدف‌داری را آغاز کرده‌اند که با توجه به اطلاعات به دست آمده به نظر می‌رسد زمینه‌چینی برای برخی رفتارهای غیرمتعارف جدید باشد.

به گزارش وبسایت کلمه، به کلیه حامیان جنبش سبز توصیه می‌شود در این زمینه کاملا هوشیار باشند و مرتبا خود را از آخرین تحولات مطلع نگهدارند.

با توجه به محدودیت های شدید اطلاع رسانی، کلمه به دیگر پایگاه‌های اطلاعاتی پیشنهاد می‌کند کاربرانشان را نسبت به ضرورت این هوشیاری آگاه کنند.

 آماده باش کامل! 

نقل از فیسبوک کروبی: در صورت قطع اینترنت و آغاز حرکات احمقانه رژیم ، منتظر خبر نباشیم . وعده ما انقلاب تا آزادی شاید در پی بیانیه مشکوک دیروز ارتش ، طرح خنثی سازی یک کودتای فرضی مطرح است . حکومت نظامی و بازداشتهای گسترده . شاید اطلاع رسانی را قطع کنند. آماده باشیم و در صورت قطع ارتباطاتمان ، منتظر رسیدن خبر از آسمان نمانیم

با توجه به اعلام خبر زیرسایت کلمه مبنی بر این که مردم هوشیار باشند اتفاقی در پیش است . به نظر می رسد کودتاچیان پیش از ماه محرم و بیست و دوم بهمن دست به حرکت انتحاری جدیدی خواهند زد.( مانند دست گیری سران جنبش). بنابران هم اکنون به هوش باشید تا در صورت این گونه حماقت ها تجمع از انقلاب تا آزادی برگزار گردد

توطئه پاره کردن عکس امام خمینی

انچه که در وقایع 16 اذر یا بهتر است بگوئیم وقایع اخیر مورد مثلا توجه قرار گرفته پاره کردن عکس امام خمینی توسط کسانی که به گفته میر حسین موسوی بسیار مشکوک بود .اما چرا .شاید همه میدانیم که برای سرکوب جنبش سبز اما حکومت تا کنون نیازی به دلیل وبهانه نداشت .پس چه شد که دنبال ساختن دلیل بر امده .ایا فشار های جهانی است .که مسلما نه چون تاکنون حکومت به اعتراضات جهانی هیچ توجهی نکرده بود .پس چه دلیلی دارد بجز ریزش شدید نیرو های وفادار به حکومت .این اتفاقی است که در اثر رفتار خردمندانه رهبران جنبش سبز ورفتار قلدر مابانه حکومت بوقوع پیوسته وقطعا ادامه خواهد داشت .این چیزی است که حکومت را وحشت زده کرده وبهمین دلیل هم ائمه جمعه چنان گستاخانه به میر حسین حمله کردند .ریزش نیرو یک تاکتیک بسیار مناسب وعالی از طرف رهبران جنبش سبز ونشان دهنده بی تدبیری حکومت مستبد است .از این به بعد باید منتظر فرسودگی حکومت بود .این روندی که از روز اول اغاز شده تا تسلیم حکومت پیش خواهد رفت واین همان چیزی است که به همه نگرانی ها در مورد به انحراف رفتن جنبش سبز پایان خواهد داد .هنگامیکه ایت الله رفسنجانی گفت که شرایط برای سازش مهیا نیست موجی از نگرانی بوجود امد ولی اکنون می فهمیم که معنایش چیست .انها سقوط حکومت را پیشاپیش دیده اند .بنا براین سازش بماند برای فردا

شنبه ۱۲ دسامبر ۲۰۰۹

احتمال ترور رئیس جمهور موسوی بیشتر از دستگیری است

خبری که در سایت کلمه منتشر شد حاکی از خبرهایی است که کودتاچیان از اتفاقات روزهای محرم به لرزه افتاده اند و سناریوی آتش زدن عکسهای آقای خمینی هم حکایت از دسیسه ای کثیف برای مشروعیت بخشیدن به اقدامی کثیفتر را دارد. در این راستا احتمال ترور آقایان موسوی و کروبی به دلایل زیربیشتر میرود تا دستگیری آنها:
1-چون اولا رژیم از هزینه سیاسی خارجی و داخلی بالای دستگیری آنها باخبر است
2- در زندان رژیم مسئول سلامتی آنها خواهد بود و بهانه ای برای سر به نیست کردن ندارد
3- خبر دستگیری مانند خبر انتخابات باعث به خیابان آمدن مردم با ابعاد بسیار بزرگتر از انتخابات خواهد شد
4- در صورت دستگیری از طرف نیروهای خودی هم تحت فشار قرار خواهد گرفت
-اما در عوض ترور ساده ترین گزینه خواهد بود و مردم را در مقابل عمل انجام شده قرار خواهند داد و بعد تقصیر رو مانند تمام جنایات دیگرشان به گردن نیروهای خودسر خواهند انداخت. اگر رژیم به فکر دسیسه ای باشد ترور گزینه ای خواهد بود که مردم را در ماه محرم به حالت شوک فرو خواهد برد و شاید باعث انفعال و سردرگمی مردم بشود اما اگر رژیم واقعا دست به این ریسک و حماقت بزند روی دیگر قضیه این میتواند باشد که دودمان رژیم را بر باد رود.
باید هوشیار و مراقب بود این رژیم برای مکر و حیله, قتل و غارت هیچ حد و مرزی نمیشناسد.
پیروزی نزدیک است پس کنار هم بایستیم

هیچ نظری موجود نیست: