۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

نفت

این پروژه کوچک تازه ای است که شروع کرده ام. حتما با انواع محدودیت هایی که در ایران با آن سروکار داریم آشنا هستید. این روزها، آنچه بیش از همه به آن نیاز داریم راهی امن برای ارتباط با یکدیگر و دسترسی به رسانه ای است که داستان واقعی آنچه بر کشور می گذرد را بازگو کند. ویدئو زیر با حجم کم و طوری طراحی شده است که به راحتی از طریق بلوتوث (که به مراتب از SMS امن تر است) قابل ارسال باشد.

اینترنت امکان ارتباط گسترده تری را برای ما فراهم نموده است، اما ناشناس بودن هرچند امن است اما نشانه ضعف آدمی نیز است. ما باید راهی بیابیم که به دیگران –مخصوصا کسانی که به اینترنت دسترسی ندارند- نشان دهیم که آنها تنها نیستند، و اینکه ایرانیان بسیاری را در کنار خود داریم که خشمگین اند و خواهان تغییر.

این روزها ما وابسته به اطلاعاتی هستیم که با طریق تلفن به هم رد و بدل می کنیم.و گاها به طور ناگهانی ما را از مکان و زمان تظاهرات آگاه می کنند. من به این راه ادامه می دهم اما باید راهی برای هماهنگی بیشتر پیدا نمود.

روش من این است. این ویدئو ها نشان می دهند که رئیس جمهور ما دیکتاتوری بی رحم است که نه تنها انتخابات – بلکه آینده مان را نیز دزدیده است. لطفا من را در این راه یاری رسانید.

1. اگر با کلیک کردن در اینجا می توانید ویدئو را ببینید. آن را برای هر کس که می شناسید ارسال نمایید. اگر عضو، Digg، Facebook، Balatarin یا Twitter هستید از آن طرق نیز در گسترش آن کمک نمایید.
2. می توانید آن را از طریق بلوتوث با دوستان خود شریک شوید. ویدئو به پیوست این نامه ارسال شده است آن را دانلود نموده یا روی این لینک کلیک نموده و آن را دریافت نمایید. این نسخه طوری فشرده سازی شده که به راحتی می توان آن را روی موبایل قرار داده از طریق بلوتوث به موبایل دیگران فرستاد.
3. با ارسال فیلم و عکس های بیشتر از وقایع ایران ما را در پروژه های بعدی همراهی نمایید. آدرس ایمیل مان iransource@gmail.com.

لینک به ویدئو امروز و ویدئو هایی که تا کنون منتشر شده اند در کنار این صفحه قرار داده شده اند. اگر به اینترنت مطمئن دسترسی دارید در گسترش آن یاری رسانید.

هیچ نظری موجود نیست: