۱۳۸۸ مرداد ۱۴, چهارشنبه

Iran Source - Railway Video

انتشار واقعیت های در پس هر تظاهرات و حجم خشونت و سرکوب بکار رفته توسط حکومت برای ساکت نمودن صدای اعتراض مردم انگیزه و شوری جدید برای ادامه جنبش اعتراضی مردم ایران فراهم می نماید. ایران سرزمینی با تاریخ و تمدن غنی و باستانی است، که به مردانی لایق تر از احمدی نژاد، نیاز دارد. این ویدئو های کوتاه و سبک، طوری طراحی شده اند که با سرعت پایین اینترنت در ایران قابل دریافت بوده و به راحتی از طریق بلوتوث، موبایل به موبایل، قابل توزیع باشند.

لینک زیرین، نخستین ویدئو از مجموعه ده ویدئو ای است که نحوه برخورد خشونت بار دولت احمدی نژاد با مخالفت های آرام مردمی را به نمایش می گذارد. و به زبانی ساده، پیام مردم ایران مبنی بر اینکه چرا ما نیازمند فردی لایق تر از احمدی نژاد هستیم را بیان می نماید.

این حکومت، با شعار آزادی، بنیان نهاده شد، با این هدف که مردم آزاد باشند عقیده خود را آنگونه که صلاح می دانند بیان نمایند نه کسی از داخل یا خارج سلیقه خود را بر آنان تحمیل نماید. وقایع چند ماه گذشته نشان داده است که دست آورد های انقلاب برباد رفته و اصلاحات راه درازی درپیش دارد. اما نخستین قدم در این راه، چیزی جز برکناری احمدی نژاد نیست.

از این طرق می توانید ما را همراهی نمایید:

  1. این ویدئو، کوتاه و به شکلی تهیه شده که از طریق بلوتوث قابل انتقال باشد. آن را دانلود نموده و از طریق بلوتوث به دوستان تان ارسال نمایید.
  2. اگر به YouTube دسترسی دارید آن را از طریق Twitter، Facebook و Digg با دوستان تان به اشتراک بگذارید.
  3. از طریق ایمیل برای دوستان تان ارسال نمایید.
  4. اگر عکس یا ویدئو از تظاهرات و وقایع ایران دارید آن را به ایمیل ارسال نمایید.

اگر در ایران زندگی می کنید یا خارج، می توانید از هرکدام از طرق بالا که برایتان مقدور باشد به این حرکت
کمک نمایید. – هرچه بیشتر یک صدا شویم، بیشتر شنیده خواهیم شد.


http://www.youtube.com/watch?v=GY3M6YVxzhE

http://www.sourceiran.blogspot.com/

http://www.facebook.com/business/dashboard/#/pages/Iran-Source/106681604887?v=wall&viewas=100000116024436

https://iransource.box.net/shared/static/hmgzmidmjt.mp4

هیچ نظری موجود نیست: